grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

13 november 2006

... ein ny begynnelse?

Farsdagen i går var ein travel, men svært gild dag for meg. Formiddagens eposter og Nytt Liv Media-sendinga gjorde godt. Ein halvtimes spasertur i vind og småregn, og ein deilig farsdagskaffe hos Bjarne var akkurat det eg hadde bruk for. Så skunda eg meg til IKFs samling i Salem, og fekk høve til å takke innvandrerne og andre for forbønn og omtanke for Gunvor og meg gjennom mange år, og nå til sist i gravferda. Deretter bar det videre til møte på Riska der eg skulle tale om ”tienden i dag, giversinn og giverglede” – med stor vekt på 2.Kor.8-9. Svært mange hadde møtt fram, og etterpå fekk eg kveldsmat og ein god prat hos Gudrun og Enok Thorsen.
I eit brev hadde eg fått helsinga frå Jes 45:2-3:”Jeg vil gå foran deg og bakker vil jeg jevne … jeg vil gi deg skatter som er skjult i mørket … så du kan vite at jeg er Herren som kalte deg ved navn, Israels Gud”. Dette løftesordet gav presten oss under vielsen vår i 1959, og nå tok eg det til meg som Guds løfte om fortsatt å gå foran og jevne bakker i mitt liv. Det kan det bli ein ny begynnelse av.