grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

19 mars 2012

75 år - riper i lakken

Lørdag 10.mars fylte eg 75 år, med influensa i kroppen, og gildt bursdagsbesøk av Arne og Lillian, Kristen og Gunnar. Bjarne hadde vore innom tidligare. Det velforma bursdagskortet som fulgte med den ekstraordinære orkideen frå guttene og svigerdøtrene, varma. Og bursdagskaka var ekstra god. På mail, telefon, sms og facebook kom gratulasjoner. Det er stort å ha mange venner! Av Bjørg fekk eg ein iPad2, som eg ønska meg og strever med å lære å bruke mest mulig. "Riper i lakken", det gjaldt bilen, og det var min feil i eit øyeblikks uoppmerksomhet. Skaden vert utbedra i løpet av noen dager. Så håper eg bare at ikkje alderdommen min har sløva meg på anna vis. Inntil i dag har i alle fall Herren lova å "løfte, bære og berge", Jes. 46:4. Takk Gud!