grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

03 november 2012

Dei etterlot seg rike minne og forlot oss - vi kommer etter.

Vi feirer allehelgensdag på søndag, og minnest våre kjære som ligger under gravminnene på kyrkjegarden. Vi takker Herren for det dei fekk gje oss. Sjølv har eg varme minne etter mor til guttane mine, etter gode foreldre og svigerforeldre. Arven etter dei, og betysningen av årelangt samliv med dei, har prega meg. "Tenk på deres liv og utgangen det fikk, og ta deres tro til for bilde!" er Guds Ords formaning til oss (Heb.13:7). Vi veit kvar dei gjekk av, dei var vel forberedt på sin siste, uunngåelige avskjed.
Odd Børretzen døyde i natt, nesten 86 år gammel. Han var ein stor dikter, landskjent med sine måker som han hata, og for noen linjer i diktet Paradise Bay: "Nå seiler jeg min siste tur ... Nå drar jeg ut igjen. Jeg heiser mine slitne seil. Jeg kaster loss og drar." Han gir uttrykk for å vera usikker på kvar han skal av. Lever vi i visshet om kvar vår seilas ender? Den slutter i alle fall ikkje med døden.