grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

27 desember 2013

Tanker om julegaver

Juletida er jo hos oss i Flekkefjord tida frå julemessene i første halvdel av november til 13.dag jul (6.januar) - desse vekene i nov-des.kjennes for oss som nedtelling til sjølve juledagene; veker med aktiviteter, dekorasjoner, adventslys og travelhet, og gaver - veldig bra i denne mørketida når dagene er ekstra korte. Juledagene - kanskje heile romjula - er fylt opp av besøk heime og ute, god og tradisjonell mat, og gaver. Og gaver kan vere så mangt: Me fekk nydelige blomsterhelsinger som kjem til å vare ut året, og mange bøker - dei gavene varer langt ut i neste jul. Sjølv fekk eg stor gave frå guttane: iPhone 4, som eg trur skal bli svært nyttig for meg når eg får læra den betre å kjenne. Bakgrunnen på bildet er Bjørg sin julegave til stua vår, eit lyst og praktisk skap. Noen gaver er annleis: Julebrev som forteller at noen husker på oss. Uventa mail frå ein tidligare medmisjonær Urpo: "Visste du Tobias at me på misjonsskolen bad for deg  allerede i 1968?" Og ein mail frå eit barnebarn som ikkje hadde fått noe frå meg i år anna enn gode ord, og dei takka ho for! Slike gaver og mail varmer hjertet og fyller meg med takksemd til både Gud og slekt og venner omkring meg.