grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

31 desember 2009

Årets siste dag 2009

Gråsteinsv23 291209 vinterrosaKl. 7 i dag tidlig viste gradestokken –11 ute og +14,8 inne, så eg måtte fyre opp i ovnen før eg kunne setja på kaffen og ordne frokostbordet. Alt er kvitt ute, vindstille, kaldt og klart. Nydelig kjøreføre på vegane, me skal til Ersdaltun og feire nyttårsaften og er glade fordi me slepp snødrev. Så var me ute og spadde bort den halvmeteren med snø på verandaen, Det hadde me ikkje fått gjort før fordi me hadde vore opptatt med å halde snøen borte frå tunet vårt (foto av tunet og vinterrosa).

Nyttårstanker? Det har vore godt for meg at “alle mine tider er i Herrens hand” (Sal.31:16), både fortid, nåtid og framtid: “Jesus Kristus er i går og i dag den samme, ja til evig tid” (Heb. 13:8). Å ha lagt liv og framtid i Guds hender er ingen garanti for å unngå det vonde i “dødsskyggens dal” (Sal.23), men eit løfte om at Han er med også der, og kan ta imot både mine takk og mine klager. “Se, jeg gjør noe nytt! Nå skal det spire fram. Skal dere ikke kjenne det? Ja, jeg vil gjøre vei i ørkenen, strømmer i ødemarken.” (Jes. 43:18-19 og 25) Alt dette gjer at me kan gå frimodige inn i det nye året 2010!