grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

11 mars 2011

Bursdag - uten bismak


Eg hadde bursdag i går og fekk svært mange helsinger - deriblant to frå slekta i USA. Dette var ekstra gledeleg for meg. Me snakker av og til om bismak som ikkje kjennes god, men i Bibelen står det at me skal "smake og sjå at Herren er god". Under morgenandakten 10.mars vart me møtt med Moses sitt spørsmål då det mislyktest for han: "Herre, hvorfor har du sendt meg?" (2.Mos. 5:22) - men også av Guds svar: "Nå skal du få se hva jeg vil gjøre ... med min sterke hånd. Jeg er Herren, jeg vil føre dere ... utfri dere ... forløse dere ... Dere skal kjenne at jeg er Herren, deres Gud." (6:1-7). Og andaktsboka "Daglig brød" av C.Fr. Wisløff legger til: Mist ikke motet! Sine nådegaver og sitt kall angrer Gud ikke på (Rom 11:29). Tulipaner kom til meg i går, og i kveld kommer Bent og Ellen frå Oslo. Eg har gitt denne bloggen min eit nytt navn: grápson, ordet er gresk for "skriv!" Eg trur neppe at lesarane treng noe meir forklaring. Snømåking i grått og vått ettervintervêr fekk ikkje skygge for Guds godhet - gjennom 74 år!