grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

24 april 2012

47 venner i 150 års selskap

Vi hadde jo slått sammen min 75 års dag og Bjørgs 70 års dag, og bedt til selskap for oss begge på vår 5 års bryllupsdag! Samtidig fekk vi samla noen av dei næraste slektningane, noen av vennene på Flekkefjord bedehus, Bjørg sine sambygdinger frå Nedland, og noen medmisjonærer til ei gild feiring på Bedehuset. God middag og smakfulle kaker, "femårsrapport" av meg (Tobias), velforma ord og tanker til meg og Bjørg frå Bent, helsingar frå Olav og Else Marie og Leif Helge, og til sist andakt av svoger Hans Kristoffer Vi fekk også med oss løftet i Gaither-sangen "Min Jesus lever, derfor vil jeg leve. Min Jesus lever, derfor er jeg trygg. Min framtid er i Jesu hender. Mitt liv er verdt å leve, for han elsker meg." Omkring 12.000 vart gitt som bursdagsgave frå gjestene, denne pengegaven fordelte vi videre til IKF (Innvandrerarbeidet i Salem, Stavanger) og MAF (Misjonsfly i Tanzania og Kenya), med takk til alle givarane. Selskapet gav oss rike og gode minner.