grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

29 mai 2013

Vårvekst

I ei av mine utklippsbøker finner eg dette: "Oppskriften på et korn er slik: Sol og regn, god jord - og Gud!" Dette rann meg i tankane då eg var ute i tunet og tok desse bileta i dag - noen spirer som skal bli vakre Skaugom-planter (der Bjørg har vore Guds gode medhjelper), og den vakre rododendron med rips- og solbærbusker i bakgrunnen (som eg fekk av guttane for 6 år siden). Over alt i naturen omkring oss er vårveksten i gang - med grønne farger i alle nyanser. Skaperen har så visst ikkje avslutta sitt arbeid."Guds Ånd har skapt meg, og den Allmektiges ånde holder meg i live... Dersom Han bare ville tenke på seg selv og dra sin Ånd og sin ånde til seg igjen, da skulle alt kjøt oppgi ånden på èn gang, og mennesket bli til støv igjen." (Job 33:4 og 34:15-16)