grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

15 desember 2015

Advent og jul 2015

Eg har ikkje skreve noe her på denne bloggen på eit halvt år nå - i mellomtida har eg brukt ein annen blogg: grapson.blogg.no. Den fungerte greit, og eg har skrive mange innlegg på den, men eg vil likevel sjå om min gamle blogg  er vel så god.

Juletida er i full gang. baking av  julekaker, opphenging av julegardiner på kjøkkenet, "vi synger julen inn" sist søndag, rømmegrøt på misjonsmøtet i kveld på Bedehuset, og i gårkveld hadde me i mannsforeningen gjennomgang av Matt 1 om engelen som openbarte seg for Josef med budskapet om Jesus som frelser. Og kommande søndag, den 4. i adventstida, skal me ha 8 gjester til middag: Garvik-familiene frå Nedland (Gyland). Så drar me til dei  julekvelden, etter planen. Me orka ikkje noe landtur i jula. ellers hadde me open invitasjon til guttene mine. Oi, nå glømte eg julebrevene me har sendt til kjente og kjære både her i landet og i verden ellers. Og julepakker, noen innkjøpte, andre har me fått i posten. Bildet viser den "heilage familien", ei etiopisk teikning.