grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

21 august 2017

Lye, Randaberg, Flekkefjord (Rauli og Grønnes)

Dette blogginnlegget gir ikkje nye tanker og meininger, men betyr noe for meg likevel: Gode opplevelser som eg vil huske. Søndag kjørte me til Lye og fekk deilig middag der før me - sammen med Geir Tore, Margunn og Kamille - kjørte videre til Randaberg. Der skulle det nemlig vera avskjedslag for Vibeke som drar til Budapest i morgen for å begynne på 6 års legestudie. Med oss i kaffeselskapet var også Unn-Iren sine folk (mor og søstre), og frå Bømlo kom Arne og Lillian. På bildet ser me Vibeke som forteller om storbyen Budapest (Ungarn) og universitetet ho skal gå på.
Det var svært gildt for meg å få prate med guttene mine, om helsa og arbeidet, og få ta farvel med Geir Tore og Margunn som også drar frå Sola til Nairobi i morgen, og videre til 2 års misjonsverksemd i Tanzania (Kiabakari) - mens dei fire barna blir igjen i Norge på ulike skoler her.

 Mandag - i dag - har Bjørg vakt på Sykehuset, og etter at "husarbeidet" og avislesing var overstått, tok eg meg ein fin tur på vel ein time, 3,5 km, opp i vegsvingane mot Rauli, og masta der. Eg hadde ikkje vore der før. Og vêret var strålande etter at det hadde vore svært vått og ustadig i mange dager.

På vegen heimatt var eg innom Grønnes, fin badeplass og gamalt festningsverk med kanoner som skulle passe på at ingen framande skip skulle komme inn til byen, i begynnelsen av 1800-tallet. Flagget på bildet er Flekkefjord sitt flagg og byvåpen.

Og i kveld er det foreningssamvær, der eg skal minne om "Kast din byrde på Herren, han vil sørge for deg!" (Salme 55:23)