grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

17 juni 2010

Josdal-hytte til salgs

Høsten 2003 kjøpte eg hytte på Josdal. Den vHytta for salgar trivelig, fredfull, lett å kjøre til, hadde innlagt elektrisitet, utedo og vann i god brønn. Stor og velutstyrt stue, to soverom, vindfang, kjøkken, vaskerom og veranda. Hytta var fra 1975, ca. 45 m2 på 500 m2 innegjert selveiertomt. Hytta salongen Årene har gått, livssituasjonen er blitt forandra, og hytta stadig mindre brukt. I år har eg fått lagt på nytt tjærepapp på taket, stua har fått to nye tolagsvinduer og nytt veggpanel. I går var eg sammen med byggningsmann Johannes og gjorde ferdig stua. I dag var Bjørg og eg på hytta heilHytta spiseborde dagen og ordna opp det som mangla, reingjorde og vaska alle rom. Nå er den klar med møbler, komfyr, kjøleskap og bokhylle full av bøker. I morgen drar eg ned til eit meglerfirma for å la det overta salget.  Spennande! Mon tru kven som har bruk for den?

1 Comments:

  • har du solgt hytta............
    Er famillie på 5 som ønsker å ha mulighetn til å ha noe å dra til.

    Håper på posetivt svar.

    mvh Ole
    hageland.ole@bluezone.no

    By Anonymous Anonym, at 14 mars, 2012 22:33  

Legg inn en kommentar

<< Home