grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

12 mai 2014

Innhaldsrik årsmøtehelg 10-11.mai 2014

Me hadde ei fin og fredelig årsmøtehelg for Flekkefjord Felleslag på Kvinatun leirsted, Kvinlog. Nå har eg nettopp sendt referat og bilder til Agder, Dalane Tidende og Dagen, vonar det kjem inn slik eg hadde tenkt. Det var bare Sven Hogstad, Bjørg og eg som møtte frå Flekkefjord misjonslag - det bemerka eg da eg opna kveldsmøtet her i Flekkefjord Bedehus søndags kveld. Ny styreleder blir sannsynligvis Sigmund Stenberg, Ove Sandvik fortsetter som områdeleder - han gjer eit godt arbeid ved sine mange møter omkring i bygdene, og ei svært god nettside. På bildet ser me litt av forsamlinga, med Kjell Trodahl lengst til høgre og Bjørg heilt til venstre. Ove sitter bakerst til høgre. Me overnatta på Kvinatun denne helga.