grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

24 juli 2014

Feriebesøk (2)

Så kom Kristen og Elin kjørande til oss tirsdag ettermiddag, med sine etiopiske gjester Gemede Bora og Seble Wongel, som me vart kjent med i Awasa i 2008. Det var svært gildt å ha dei her, me var sammen på turer i godværet, spaserte i byen, studerte både handlesenteret og kyrkja. Dei reiste videre torsdag morgen via Kristiansand til Danmark.
Eg tok også eit fint bilde av dei ute på bryggekanten, kanskje skal eg sende det til lokalavisen Agder, som har etterlyst "agurknyheter" nå i sommer. (Jo, bildet kom i avisen på fredag, eg sendte foto av avissida til Gemede som vart begeistra og ønska få det tilsendt!)
 Kva gjer me så, når gjestene har gått? Sjølv er eg opptatt av at eg skal tale på søndag kveld på Bedehuset, og neste søndag formiddag i Metodistkirken. Og Bjørg har fått sitt å tenke på: Etter eitt år uten arbeid på Sykehuset, fekk ho uventa spørsmål om vakt i dag og tre vakter neste veke. Bjørg er eit ja-menneske, så ho er allerede på post. Heime i den steikande varmen lytter ho fleire gonger daglig etter blomsterplantenes lydløse rop om meir vatn, deira rop blir alltid besvart.