grápson ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον

23 april 2019

Barnebarn er de gamles krone ...


Barnebarn er de gamles krone, fedrene er barnas stolthet (Ordspråkene 17:6).

Eg sitter og ser på eit 23 år gammelt foto av fire gutter i ein sandkasse på Randaberg. Den yngste ser opp, det er Andreas - han som vart vigd til sin kjære Hildegunn Vik påskeaften, 20.04.2019, i Kviteseid kyrkje. Han er nå blitt 25 år og ein av ungdommene, mine barnebarn. Deira søstre er blitt mødre! Det var med stolthet eg deltok i bryllupet på Kvitsund. Brudeparet sa lite, men vart omtalt med ord som varma hjertet mitt. Skulle gjerne ha sagt dei noe godt, men andre sa det på ein betre måte, både Andreas sin far, søster og forlover. I juni er det 60 år siden eg vart gift med Gunvor, mor til mine fem gutter. 21.april i år var det 12-års bryllupsdagen for Bjørg og meg. Gamle folk har minner, mine er gode. Det betyr mye for meg at guttane, som nå er i alderen 50-60 år, kan snakke med sin 82-årige far som venn og kamerat. Og at dei klart viser at dei setter pris på kona mi Bjørg, etter at deira mor og mi første kona vart sjuk og døde frå oss. Eg er stolt over barnebarna som stikker innom oss i Flekkefjord, og viser oss godhet og nærhet. Me takker Gud for dei alle, og priser Herren som lar sin "miskunn og rettferd nå til barnebarn" (Salme 103:17).