- NLM er i realiteten blitt eit kyrkjesamfunn
I Utsyn 15/2014 står det at NLMs
Rådsmøte i oktober skal m.a. «drøfte spørsmålet om
Misjonssambandet skal opprette et trossamfunn». Eg forstår godt at
det tener arbeidet i organisasjonen å dele opp verksemda i ulike
sektorar under Hovedstyret, t.d. heimearbeidet, utearbeidet, skoler
og media. Å opprette eit trussamfunn som eigen sektor innan
organisasjonen, gir derimot svært lita meining, og ingen praktisk
betydning. Om NLMs Generalforsamling 2015 vedtok å la organisasjonen
bli registrert som eit trussamfunn – som det i røynda alt er –
så hadde det vore både rett og naturleg.
I siste nummer av Innsyn har Arne
Redse, professor i misjonsvitenskap ved Fjellhaug (FiH), eit kort og
godt historisk tilbakeblikk på «Gudsteneste- og tenesteordningar i
NLM». Eg vil fullt ut slutte meg til det han skriv om
kyrkjeordningstankar frå arbeidet ute – overførde på arbeidet
heime: «NLM er i realiteten blitt eit kyrkjesamfunn. Ein av
sektorane til NLM er å vere ein fellesorganisasjon for eit stadig
aukande tal forsamlingar, menigheter eller kyrkjelydar. Altså
fungerer NLM i praksis som eit kyrkjesamfunn. Fordi NLM allereie er
blitt eit kyrkjesamfunn, er det ei utfordring å spørje kva
historia om Kinamisjonen og NLMs kyrkjeforfatningar og kyrkjerett på
misjonsfelta i samarbeidskyrkjene kan ha å lære til NLM i
heimearbeidet når ein også her bør tenkje meir heilskapleg som
kyrkjesamfunn. Hovedstyrets dokument Sammen i tjeneste (2012/13) har
avklara ein del, men ignorert det historia har å lære oss t.d. om
diakonteneste og kyrkjetukt. La oss ta erfaring frå fortida med oss
inn i framtida.» (Dette stykket mitt stod i Dagen 9/9-14)
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home